اگر تا کنون با شماره تلفن امداد گاز (194 ) تماس گرفته اید نحوه برقراری ارتباط را چگونه ارزیابی می کنید؟
سرویس دهی امدادی(قطع و وصل گاز ، مقابله با حوادث و ...) را چگونه ارزیابی می نمایید؟
نحوه اطلاع رسانی در مواقع ضروری جهت قطع و یا وصل گاز را در منطقه خود چگونه ارزیابی می کنید؟
نحوه ارتباط با مدیرعامل و سایر مسوولین گاز استان از طریق مراجعات مردمی و پاسخگویی در ارائه خدمات را چگونه ارزیابی می کنید؟
نحوه برخورد، پاسخگویی، دانش، مهارت و وضعیت ظاهری پرسنل شرکت گاز را چگونه ارزیابی می کنید؟
رفتار و دقت مامور کنتورخوان هنگام مراجعه برای قرائت کنتور را چگونه ارزیابی می کنید؟
تعداد و نحوه ارائه توصیه های ایمنی شرکت گاز را چگونه ارزیابی می کنید؟
در خصوص خطرات گاز و رعایت موارد ایمنی تا چه میزان آگاهی دارید؟
تداوم و استمرار جریان گاز را در فصول مختلف چگونه ارزیابی می کنید؟
عملکرد شرکت در خصوص آموزش فرهنگ بهینه مصرف و راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز و نکات ایمنی به مشترکین را چگونه ارزیابی می کنید؟
عملکرد شرکت گاز را در خصوص نحوه و زمان نصب علمک و کنتور و رگولاتور خود چگونه ارزیابی می کنید؟
عملکرد شرکت گاز را در خصوص فراهم نمودن امکانات دسترسی آسان به نواحی و ادارات گازرسانی چگونه ارزیابی می نمایید؟
به نظر شما بطور کلی عملکرد شرکت گاز نسبت به سایر سازمانهای خدماتی از قبیل آب و فاضلاب، برق، مخابرات و ... چگونه بوده است؟
در مجموع میزان رضایت شما از عملکرد شرکت گاز چقدر می باشد؟