لینک به سامانه
|
عنوان خدمت: |
تغییر ظرفیت (تغییر لوله کشی / تغییر تعداد واحد)
|
شناسه خدمت : |
130316670109
|
نام دستگاه: |
شرکت گاز استان گیلان
|
ماهیت: |
حاکمیتی
|
شرح خدمت : |
این سامانه بمنظور مکانیزاسیون کلیه مراحل فرآیند تغییراقلام اطلاعات کاربری در شرکتهای گاز استانی از مرحله تقاضا (در دفتر پیشخوان/شرکت گاز) تا انجام کلیه مراحل و اتمام فعالیت میباشد.
|
خدمت گیرندگان : |
مردم
|
کانال های کنونی ارائه خدمت : |
|
روش های ارائه خدمت : |
|
ذکر ضرورت مراجعه حضوری : |
نبود زیرساخت ارتباطی مناسب
|
آمار تعداد خدمت گیرندگان : |
بطور متوسط 80 خدمت گیرنده در یک استان در ماه
|
سطح ارائه خدمت : |
|
نوع خدمت : |
G2C
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
در صورت کامل بودن مدارک حدود 10 دقیقه
|
هزینه مستقیم ارائه خدمت (ریال): |
ما به التفاوت حق اشتراک باید پرداخت گردد
|
بهای تمام شده ارائه خدمت (درصورت وجود)(ریال): |
|
آیا ارائه خدمت نیازمند همکاری بین سازمانی است؟ |
|
نيازمندي ها به ديگر پايگاه هاي اطلاعات پايه كشور: |
|
مدارک لازم برای انجام خدمت: |
|
قوانین و مقررات بالادستی : |
کتابچه قوانین و مقررات مصرف گاز طبیعی
|
مراحل گردش کار : |
1) مراجعه مشترک به (امور مشترکین/ دفاتر پیشخوان) 2) درج اطلاعات موبایل و ایمیل و کدپستی مشترک در سیستم (در صورت عدم وجود) 3) بررسی وضعیت بدهکاری مشترک؛ چنانچه مشترک بدهکار است گام 4 و در غیر اینصورت گام 5 4) راهنمایی مشترک جهت پرداخت بدهکاری قبل از درخواست سرویس و پایان فرآیند 5) دریافت مدارک مشترک (شامل نقشه لوله¬کشی جدید، فرم تاییدیه نظام مهندسی، پروانه ساختمانی) و اسکن و بارگذاری آن در سیستم 6) بررسی اطلاعات مشترک و تعیین ظرفیت جدید برای مشترک و محاسبه هزینه و اعلام آن به مشترک 7) تأیید پرداخت هزینه برای مشترک و ارسال اطلاعات به واحد نصب انشعابات و تعمیرات جهت تعویض کنتور 8) تعویض کنتور و ثبت اطلاعات مربوط به نصب و ارسال آن به واحد مشترکین جهت ثبت در سیستم 9) ثبت اطلاعات در سیستم
|
آدرس سامانه : |
www.gilan.artadata.ir/
|
متولی خدمت : |
شرکت گاز استان گیلان
|
پیوند به سامانه مدیریت خدمات دولت(مردم) |
لینک
|
شناسنامه خدمت |
توافقنامه سطح خدمت |
نظرسنجی
|
بازگشت به لیست
|
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی زیر خدمت