شرکت گاز استان گیلان در سریع ترین زمان ممکن به اشتباهات و تخلفات اداری رسیدگی می کند و در همین راستا برای تسهیل در اطلاع رسانی مسائل و مشکلات پیش آمده و دریافت نظرات و دیدگاه ها، راه های ارتباطی مختلفی را ایجاد و به صورت مستمر رصد می نماید.
شما می توانید از طریق یکی از راه های ذیل، گزارشات خود را در زمینه اشتباهات و تخلفات اداری ثبت و پیگیری نمایید.
1- سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایت شرکت ملی گاز (کیلک کنید)
2- سامانه ثبت و پیگیری شکایت شرکت گاز استان گیلان (کیلک کنید)
3- شماره تلفن گویای رسیدگی به شکایات و درخواست ها (بازرسی): 3414 (گزینه3)
4- شماره تماس مستقیم با مدیرعامل: 33321004-013
5- شماره تماس حراست: 33364142-013
6- شماره پیامکی دریافت شکایات و درخواست ها: 30006194
7- آدرس ايميل رسیدگی به شکایت: shekayat@nigc-gl.ir