شرکت گاز استان گیلان در سریع ترین زمان ممکن به اشتباهات و تخلفات اداری رسیدگی می کند و در همین راستا برای تسهیل در اطلاع رسانی مسائل و مشکلات پیش آمده و دریافت نظرات و دیدگاه ها، راه های ارتباطی مختلفی را ایجاد و به صورت مستمر رصد می نماید. 
شما می توانید از طریق یکی از راه های ذیل، گزارشات خود را در زمینه اشتباهات و تخلفات اداری ثبت و پیگیری نمایید. 

 

1- سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایت شرکت ملی گاز (کیلک کنید)

2- سامانه ثبت و پیگیری شکایت شرکت گاز استان گیلان (کیلک کنید)

3- شماره تلفن گویای رسیدگی به شکایات و درخواست ها (بازرسی):   3414 (گزینه3)

4- شماره تماس مستقیم با مدیرعامل: 33321004-013

5-  شماره تماس حراست:  33364142-013

6- شماره پیامکی دریافت شکایات و درخواست ها:   30006194

7- آدرس ايميل رسیدگی به شکایت: shekayat@nigc-gl.ir


۲۴مرداد ۱۴۰۱ 4151