جلسه رسيدگي به شكايات در شركت گاز استان گيلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي – روز يكشنبه 10 ارديبهشت ماه سيزدهمين جلسه رسيدگي به شكايات  به رياست مهندس ظهيري مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد.

در اين جلسه مهندس ظهيري بر تسريع روند راه اندازي سامانه پرداخت آنلاين صورتحساب گاز تاكيد نمود و گفت: هدف از راه اندازي اين سامانه، رفع مشكلات موجود در قرائت حضوري كاركرد كنتور، عدم توزيع و يا توزيع اشتباه  قبوض گاز و در راستاي افزايش سطح رضايتمندي مشتركين اين شركت مي باشد.

وي اطلاع رساني و آگهي بخشي درخصوص مبادي ارتباطات شركت گاز استان گيلان را براي تسهيل در برقراري ارتباط شركت گاز با مشتركين و انعكاس شكايات و پيشنهادات مشتركين به شركت ، بسيار مهم برشمرد

مديريت محترم عامل در پايان اهتمام هرچه بيشتر امور مشتركين ادارات گاز درجهت پاسخگويي و خدمات رساني مطلوبتر براي افزايش رضايتمندي مشتركين شركت را امري ضروري دانست و بر اجراي دوره آموزشي براي گازبانان، نيروهاي امداد و كنتورخوان ها با موضوع تكريم مشتركين تا پايان ماه جاري تاكيد نمود.

۱۱اردیبهشت ۱۳۹۶ 2925