مدیرعامل شرکت گاز گیلان: فرهنگ خدمتگزاری و تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز نهادینه شده است

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان- روز چهارشنبه 25 اسفند 1395 مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده طرح تکریم با حضور مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در سالن همایش روابط عمومی برگزار گردید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز از روند توسعه شرکت در سال 95 ابراز رضایت کرد و این مهم را مدیون زحمات همه کارکنان دانست و همه کارکنان شرکت را شایسته تکریم دانست.

وی عنوان نمود: هم اکنون فرهنگ خدمتگزاری و تکریم در شرکت نهادینه شده است و امیدوارم این روند مطلوب همانند سال های گذشته روند صعودی خود را طی نماید.

مهندس ظهیری با اشاره به اجرای بدون حادثه حجم زیاد شبکه گذاری و گازرسانی به ۲۸۰ روستا در سال 95 ، افزایش سطح ایمنی در اجرای پروژه های گاز را یک دستاورد مهم برای شرکت گاز عنوان نمود .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با عنوان این موضوع که شرکت گاز گیلان در سال 95 موفق به کسب تندیس خدمات سبز بعنوان تنها شرکت خدماتی در کل کشور شده است، اظهار داشت: رعایت استانداردهای زیست محیطی همواره سرلوحه کار این شرکت در اجرای پروژه ها قرار دارد.

همچنین در این مراسم، بستانی رئیس روابط عمومی به بیان نکاتی درخصوص طرح تکریم ارباب رجوع پرداخت و بر اهمیت مدیریت رسیدگی به شکایات شرکت درجهت بهبود و اصلاح فرایندهای کاری به منظور ارتقای رضایتمندی مشترکین تاکید کرد.

در پایان این مراسم به پیمانکاران، کارکنان، گازبانان و بازرسان طرح تکریم لوح تقدیر اهدا شد.

 

۲۶اسفند ۱۳۹۵ 2665