به گزارش روابط عمومي - دوازدهمين جلسه رسيدگي به شكايات در سال 95 به رياست مهندس ظهيري مديريت محترم عامل خبر داد.
در اين جلسه مهندس مهندس ظهيري بر لزوم آگاهي بخشي به مشتركين در خصوص پرداخت صورتحساب گاز از طريق سامانه پرداخت تلفني 2000 تاكيد نمود.
ايشان همچنين اتخاذ تدابير لازم جهت تسهيل در پرداخت گازبها و كاهش مشكلات در پرداخت قبوض گاز و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين شركت را خواستار شد.
مديريت محترم عامل در پايان اهتمام هرچه بيشتر امور مشتركين ادارات گاز درجهت پاسخگويي و خدمات رساني مطلوبتر براي افزايش رضايتمندي مشتركين شركت را امری ضروري دانست.