راه اندازي سامانه مديريت بحران مركز پيام شرکت گاز استان گیلان

به گزارش روابط عمومي مهندس ظهيري مديرعامل شركت گاز استان گيلان از راه اندازي سامانه مديريت بحران مركز پيام (شماره تلفن 3412) در اين شركت خبر داد.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان اظهار داشت: با تلاش همكاران واحد مخابرات و هماهنگي هاي بعمل آمده از طرف واحد فناوري و اطلاعات شركت گاز استان گيلان، سناريوي ايجاد بستر پاسخگويي به همراه تماس صوتي با مشتركين گاز استان توسط مركز پيام اجرايي شد و در نتيجه سامانه تلفني 3412 با پنل نرم افزاري اطلاع رساني به مشتركين راه اندازي و هم اكنون در حال بهره برداري مي باشد.

مهندس ظهيري در خصوص امكانات اين سامانه گفت: در اين سامانه مسؤولين مي توانند جهت اعلام حادثه يا انجام تعميرات پيامي برروي سامانه پاسخگويي 194 با در نظر گرفتن پيش شماره هاي منطقه آسيب ديده شامل تمامي شماره هاي همراه مشتركين گاز يا تلفن هاي ثابت آنان بصورت پيشفرض ذخيره نمايند.

وي گفت: از ديگر امكانات اين سامانه مي توان به برقراري تماس صوتي با تمامي مشتركين گاز يا اعضاي كميته بحران شركت گاز و امكان برقراري تماس با مسئولين شيفت هاي نوبتكار مركز در بستر خطوط E1 با شماره تماس (0133412) اشاره نمود. همچنين تمامي پيام هاي امدادي از طريق اين شماره با همكاران امداد و تعميرات برقرار مي گردد.

لازم به توضيح است پاسخگويي در اين سامانه براي افراد مشخص شده در سيستم در تمام ساعات شبانه روز الزامي است .

۵بهمن ۱۳۹۵ 3264