افزايش رضايتمندي مشتركين هدف شركت گاز استان گيلان

به گزارش روابط عمومي، جلسه رسيدگي به شكايات شركت گاز روز سه شنبه  22 تيرماه به رياست مديريت محترم عامل برگزار شد.

 در اين جلسه مهندس ظهيري مديريت محترم عامل با توجه به فراهم شدن بسترهاي مخابراتي، به راه اندازي سامانه پرداخت تلفني (سامانه 2000) جهت تسهيل در پرداخت گازبها در ماه آتي اشاره نمود و گفت: هدف از راه اندازي اين سامانه كاهش مشكلات در پرداخت قبوض گاز و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين اين شركت مي باشد.

مهندس ظهيري همچنين اطلاع رساني درست و مستمر درخصوص پرداخت هاي تكليفي در قبوض گاز (عوارض، آبونمان و ماليات بر ارزش افزوده و ... ) را براي افزايش آگاهي مشتركين شركت امري ضروري و لازم دانست.

وي از فعال شدن لينك پرداخت الكترونيكي قبوض گاز در سايت شركت گاز استان گيلان با توجه به مذاكرات صورت گرفته با بانك هاي عامل در آينده نزديك خبر داد.

در ادامه اين جلسه گزارشي از وضعيت درخواست ها و شكايات مشتركين ارائه و راهكارهاي لازم براي پاسخگويي سريع و بهتر ارائه گرديد.

۲۳تیر ۱۳۹۵ 2335