اولين جلسه رسيدگي به شكايات گاز در سال 95 برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، اولين جلسه رسيدگي به شكايات در سال 95 روز يكشنبه  23 خرداد به رياست مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با توجه به فراهم شدن بسترهاي مخابراتي، به راه اندازي سامانه پرداخت تلفني (سامانه 2000) جهت تسهيل در پرداخت گازبها در آينده نزديك اشاره نمود و گفت: هدف از راه اندازي اين سامانه كاهش مشكلات در پرداخت قبوض گاز و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين اين شركت مي باشد.

مهندس ظهيري همچنين شفاف سازي و اطلاع رساني درخصوص پرداخت هاي تكليفي در قبوض گاز (عوارض، آبونمان و ماليات بر ارزش افزوده و ... ) را براي مشتركين شركت امري ضروري دانست.

در ادامه اين جلسه گزارشي از وضعيت درخواست ها و شكايات مشتركين ارائه و راهكارهاي لازم براي پاسخگويي سريع و بهتر ارائه گرديد.

در خاتمه مديرعامل از خدمات آقاي يوسف مدد (مسئول قبلي رسيدگي به شكايات) قدرداني و براي آقاي علي رحمانيان بعنوان مسئول جديد رسيدگي به شكايات آرزوي موفقيت كرد.

منبع : روبط عمومی

۲۴خرداد ۱۳۹۵ 2857