تلفن گوياي 3414 راحت ترين پل ارتباطي مردم با شركت گاز استان گيلان راه اندازي شد

 به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان گيلان -  با حضور مهندس ظهيري مديرعامل شركت گاز استان گيلان ، معاونين  و تعدادی از رؤساي واحدها، تلفن گوياي شركت گاز استان گيلان راه اندازي شد .

در ابتداي اين مراسم رئيس روابط عمومي گاز گيلان گزارشي از نحوه پاسخگويي تلفن فوق مطالبي را ارائه نمودند سپس مهندس ظهيري از همه كساني كه با جديت در مقطع زماني معين تلفن گوياي گاز گيلان را تهيه و نرم افزار آن را نصب و راه اندازي كردند تشكر نمودند ايشان با بيان اينكه راحت ترين پل ارتباطي مردم با مسئولين و متصديان شركت گاز مي تواند همين تلفن گوياي 3414 باشد اظهار داشتند در سال 1383 كميته اي تحت عنوان كميته بررسي شكايات و طرح تكريم ارباب رجوع در شركت گاز گيلان تشكيل شد . اين كميته در دوره هاي مختلف نيز وجود داشت اما يك ارتباط ساده كه مردم بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند وجود نداشت كه همكاران ما در واحدهاي فن آوري و اطلاعات ، مخابرات ، روابط عمومي و كميته رسيدگي به شكايات باپيگيري هايي كه انجام دادند اين ارتباط خوب برقرار شد كه جاي تشكر از همه اين عزيزان دارد و اين يكي از كارهايي بود كه در يك برنامه زمان بندي كه شروع آن 2 ماه قبل بود انجام و تحويل داده شد. ايشان با بيان اين كه يك برنامه نرم افزاري به نام 3414 تهيه شده كه بصورت 24 ساعته در قسمت هاي مختلف پاسخگوي مردم خواهند بود افزودند: من در قسمتهاي مختلف رسيدگي به شكايات مشاهده نمودم كه مردم بصورت شفاف و بسيار خوب مشكلاتمان را به ما مي گويند و تا الآن ما 5 سامانه پيامكي ، ايميل ، دفاتر پيشخوان ، دورنگار و سايت داشتيم كه همه آنها به راحتي براي مردم قابل دسترس نبود اما مردم با تلفن گوياي 3414 از هركجا با تلفن همراه و ... براحتي مي توانند شكايات خود را عنوان و پاسخ بگيرند .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار اميدواري نمود : با ايجاد اين درگاه حلقه پل ارتباط ما با مردم تكميل شود و از اين طريق بتوانيم بهترين انتقادات را از مشتركين خودمان داشته باشيم و بتوانيم امورات را اصلاح نماييم ما اعتقاد به اين داريم كه بحث اصلاح پذيري يكي از بهترين نعمتهاي الهي است كه توسط مشتركين به ما داده مي شود ، از اين بابت بسيار خوشحالم كه اين حلقه مفقوده تكميل شد و توانستيم اين كار را انجام دهيم .

وی افزود : همه سامانه هاي شركت نيز باز بوده و مردم مي توانند از آن طريق هم با ما در ارتباط باشند .

در پايان تلفن گويا 3414 بصورت آزمايشي تست و راه اندازي شد .

گفتني است كه خط تلفن فوق در واحد روابط عمومي نصب مي باشد و هر روز پيامهاي ضبط شده توسط متصدي آن بررسي و پس از دريافت پاسخها از مبادي ذيربط نسبت به جواب آن اقدام خواهد شد .

شايان ذكر است كه كميته رسيدگي به شكايات مي تواند درخواستها و پيشنهادات مردم را از طريق مبادي هاي مختلفي مانند سايت ، ايميل ، دورنگار ، سامانه پيامكي و دفاتر پيشخوان دريافت نمايد كه يكي از شاخص ترين ورودي ها ، تلفن گوياي 3414 مي باشد كه با دستور مهندس ظهيري مديرعامل شركت گاز استان گيلان ، نصب و راه اندازي آن در مدت زمان دو ماه داده شد كه در موعد مقرر تلفن فوق نصب و راه اندازي گرديد.

منبع : روابط عمومی

نویسنده : روابط عمومی ۶مرداد ۱۳۹۴ 8508