به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان گيلان- جلسه رسيدگي به شكايات با حضور مهندس ظهيري مدير عامل شركت گاز استان گيلان و سايراعضاء برگزار شد.
در ابتداي جلسه آقاي يوسف مدد مسئول رسيدگي به شكايات ضمن تقدير از مدير عامل محترم و اعضا براي حضور بموقع و مستمر در جلسات، روند اقدامات انجام شده صورتجلسات پيشين را مطرح نموده و هر كدام از اعضاء كارهاي انجام شده در اين راستا را بيان نمودند .
در ادامه جلسه مهندس ظهيري با بيان اينكه مبادي ورودي به شكايات هرچه سريعتر براي دلگرمي آحاد مردم به بيان همه نقطه و نظرات خود بايد راه اندازي و اطلاع رساني گردد اظهار داشت مبادي شكايات كه شامل تلفن گويا، سايت، ايميل، فاكس، ايميل، دفاتر پيشخوان، مراجعات حضوري و ... مي باشد اين فرصت را در اختيارمردم خواهد گذاشت تا هم مشكلات خود را در كوتاهترين زمان به اطلاع مسئولين شركت برسانند و هم ما را در انجام وظايفمان كه خدمت به آنهاست ياري نمايند.
در ادامه هريك از اعضاء كميته مذكور به نكاتي كه مي تواند روند امور رسيدگي به شكايات را تسريع نمايند اشاره داشته ودر پايان يكايك شكايتهاي واصله بررسي و مهندس ظهيري دستور رسيدگي به همه آنها را صادر و اعضاء موظف به پيگيري تا حصول نتيجه وپاسخ به شاكي شدند.
منبع :
روابط عمومی