به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان گيلان- در روز سه شنبه مورخ 12خرداد ماه جاري، چهارمين جلسه رسيدگي به شكايات با حضور مهندس جمشيد ظهيري مديريت محترم عامل و ساير اعضاء در سالن كنفرانس دفتر مدير عامل برگزار شد.
در ابتداي جلسه رمضان يوسف مدد؛ مسئول رسيدگي به شكايات ضمن گراميداشت روز نيمه شعبان، ميلاد حضرت مهدي موعود(عج) و همچنين با عرض تسليت به مناسبت سالگرد درگذشت معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) به تبيين تصميمات متخذه جلسه قبل پرداخت، و سپس هريك از اعضاء و اقدام كنندگان تصميمات جلسه پيشين گزارشي از چگونگي اجرايي شدن مصوبات را ارائه داشتند.
پس از آن مديرعامل شركت گاز استان گيلان داشتن صعه صدر، و رعايت ادب و نزاكت را در پاسخگويي به مشتركين از مهم ترين اصول تكريم ارباب رجوع دانست و گفت: ايجاد محيطي آرام و گزينش افراد مسئول و پاسخگو از مهم ترين اصول تكريم ارباب رجوع است، كه بايد مورد توجه اعضاي كميته رسيدگي به شكايات قرار گيرد.
مهندس جمشيد ظهيري در خصوص راه اندازي تلفن گويا در شركت گاز استان گيلان يادآور شد: با راه اندازي اين سيستم مدت پاسخگويي به مشتركين به حداقل خواهد رسيد و در اين راستا با اطلاع رساني مناسب به مشتركين مبني بر ضبط مكالمه در صورت عدم پاسخگويي، از ارسال پيام و يا شكايت خود و بررسي آن در اسرع وقت اطمينان حاصل خواهند كرد.
وي در ادامه بررسي ايجاد سامانه پرداخت قبوض، تهيه و نصب پوستر ورودي هاي شكايات در دفاتر پيشخوان و .... را از ديگر تصميمات اين نشست برشمرد.
منبع :
روابط عمومی