مديرعامل شركت گازگيلان خبر داد:
راه اندازي ميز خدمت درآينده نزديك
روابط عمومي شركت گاز استان گيلان – جلسه رسيدگي به شكايات با حضور مهندس ظهيري مديريت محترم عامل و ديگر اعضا كميته رسيدگي به شكايات در سالن جلسات دفتر مديرعامل برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه رمضان يوسف مدد كارشناس ارشد روابط عمومي و مسئول رسيدگي به شكايات ضمن قدرداني از حمايت هاي مديريت محترم عامل ،به بيان گزارشي از روند پيگيري كارها و همچنين شكايات واصله پرداخت و سپس هريك از مدعوين در راستاي وظايف محوله توضيحاتي را ارائه نمودند. سپس مديرعامل شركت گاز استان گيلان با بيان اينكه بايد رسيدگي به شكايات مردم در اسرع وقت انجام شود اظهار داشت: عليرغم همه مشغله هاي اينجانب، برخود را ملزم مي دانم تا در هفته ساعاتي از وقت خود را جهت رسيدگي به شكايات يا گوش دادن به درد دلهاي مردم و ارباب رجوع اختتصاص دهم.
مهندس جمشيد ظهيري با تاكيد بر پيگيري مجدانه شكايات مردمي از سوي همه كارشناسان ذيربط اظهار داشت: لازم است در راستاي پاسخگويي به مردم هرهفته جلساتي به صورت مرتب و مستمر برگزار شود تا با بررسي شكايات مردم، علاوه بر ارائه پاسخ، زمينه هاي افزايش اعتماد مردم را فراهم نماييم.
وي با اشاره به امكانات موجود جهت درج شكايات مردمي در اقصي نقاط استان، افزود: خوشبختانه امروزه با امكاناتي چون سايت، پيامك ، فرم هاي رسيدگي به شكايات و... سازو كارهاي مربوط به ارائه شكايات مهيا شده است.
مهندس جمشيد ظهيري از راه اندازي ميز خدمت در شركت گاز گيلان در آينده نزديك خبر داد و گفت: هدف از ارائه اينگونه امكانات به مردم و مشتركين، افزايش درصد رضايتمندي آنان نسبت به سازمان خود است.
در ادامه تك تك مفاد صورتجلسه نشست قبلي مورد بررسي و اقدامات انجام گرفته توسط كميته پاسخگويي به شكايات تشريح شد.
پس از آن تمام شكايات واصله بررسي و حسب دستور مديريت محترم عامل اعضاي كميته مسئول رسيدگي به آنها شدند تا در عرض چند روز پاسخ هاي دريافتي از طريق سايت به اطلاع شاكيان محترم رسانده شود.
در پايان مقرر گرديد تمام شكايات واصله از طريق مبادي ذيربط كه در نهايت به مسئول كميته بررسي به شكايات منتهي مي شود و در جلسات هفتگي با حضور مديريت محترم عامل بررسي و پاسخ ها در اختيار شاكيان محترم قرار گيرد.
لازم به ذكر است به دليل اهميت موضوع فوق، جلسه از ساعت 15 شروع و در ساعت 17 به اتمام رسيد.
منبع :
روابط عمومی