تقدير از شركت گاز استان گيلان در هفته هواي پاك

روابط عمومي شركت گاز استان گيلان - همزمان با سومين روز از هفته هواي پاك از سه دستگاه دولتي استان گيلان اعم از شركت گاز، شركت توزيع برق و اداره كل ماليات استان كه در ارائه انرژي پاك و خدمات الكترونيكي به شهروندان موثرتر از ساير دستگاههاي دولتي عملكردند، تقدير شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدير از سه دستگاه برتر دولتي پيشتاز خدمات الكترونيكي اظهار داشت: امروز جهان به دهکده ای تبدیل شده که در آن ارتباطات، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، مهم ترین زمینه خدمات و فعالیت های اقتصادی، اجتماعي و ..... است.

سيد جلال نورموسوي با تاكيد بر بهره برداري شرکت های متعدد از بسترالكترونيكي ارتباطات  تصريح كرد:   شرکت گاز استان گیلان در بخش ارائه خدمات گازرسانی و خدمات پس از فروش، هماهنگی فروش  خدمات مشترکین نیاز مند اطلاع رسانی سهل و توانایی فهم دوطرفه است، لذا در اين راستا بواسطه حضور شركت گاز استان گيلان در تعالی سازمانی گامي بسيار اساسي و مهم در بخش اطلاع رسانی داشته است.

وي در ادامه افزود: شركت گاز استان گيلان در ارزش های بنیادی و ارزشهای کسب و کار خود به رویکردهای جدیدی پرداخته  و امروز در حال توسعه این رویکردهاست.در ارزشهای بنیادی به زمینه هایی لازم داریم که آن فکر کردن به مشترکین و جامعه است.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان شايسته سالاري را  از ارزشهای بنیادین دانست و گفت:  یکی از موضوعات مهم بستر الكترونيكي اين است که هر سازمانی چه در ارائه خدمات و چه در پایش حقوق شهروندی جامعه،   بايد خود را در وجهه یک  شهروند جاسازی و خدمات را در اين راستا به جامعه عرضه نماید  ، بنابراين شركت گاز گيلان به واسطه سهولت کار آحاد جامعه یک سری از خدمات را که از سالهای گذشته به دنبال آن بوده، شناسایی و اجراء آن را به دفاتر پیشخوان سپرده است.

اين مسئول با تاكيد بر اينكه 17 خدمت شركت گاز استان گيلان  دربيش از 700 دفتر پيشخوان انجام مي شود يادآور شد: عمده خدمات مورد نیاز در بخش  مشترکین گاز اطلاع یافتن مردم از مسائل مالی و تغییر نام و تغییر ظرفیت ها است، لذا شايان ذكر است،  همشهریانی كه در منزل امکان بهره مندی از اینترنت را داشته باشند می توانند از این خدمات بهره مند شوند تا ضمن حذف بروكراسي كاغذ و مديريت در هزينه ها ، از تردد به سازمانها واتلاف وقت خود جلوگيري نمايند.

نورموسوي با اشاره به امنيتي بودن خدمات شركتهاي برق و گاز اذعان كرد: امروز با وجود حرکت های ماهرانه ي  افراد سودجو ،  رخنه و نفوذ در سايت هاي اطلاع رساني بسیار ساده است واين افراد از طریق نفوذ به تاسیسات سبب اختلال در روند مسائل فنی خواهند شد. اما شركت گاز استان گيلان علیرغم وجود این مشکل با رعایت کامل سیستم امنیت اطلاعات با جدا سازی بستر داخلی ، اینترنت و ایجاد رابط در راستای آنلاین بودن اطلاعات، خدمات خود را به روز به مردم ارائه مي دهد.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان تجمیع قبوض با رویه متناسب را کاهنده تردد و هزینه های مردم،  سازمانها و نهادها دانست و گفت:  مشتركين محترم شركت گاز می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه 30000194 از ميزان كاركرد و بدهي گاز خود اطلاع يابند. 

گفتني است كه در اين مراسم، محمدرضا برجي مديركل محيط زيست استان گيلان، با ارائه لوح تقدير، از شركت گاز استان گيلان بعنوان يكي از سه دستگاه برتر استان در ارائه انرژي پاك و خدمات الكترونيكي قدرداني نمود.

منبع : روابط عمومی

نویسنده : روابط عمومی ۵بهمن ۱۳۹۲ 2153