افتخارآفرینی گاز گیلان با کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته

شرکت گاز استان گیلان در پنجمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی «برند خوب» ، با اولین حضور خود در این رویداد ملی موفق به دریافت نشان عالی «مسئولیت اجتماعی پیشرفته» شد و با تقدیر داوران، لوح و تندیس ویژه جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، پنجمین جشنواره ملی «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) روز سه‌شنبه (۲۵ شهریور ۱۴۰۴ ) با حضور ۱۰۰ شرکت برتر کشور در تالار قلم کتابخانه ملی ایران در تهران  برگزار شد و شرکت گاز استان گیلان طی نخستین حضور خود در این جشنواره موفق به کسب نشان عالی «مسئولیت اجتماعی پیشرفته» شد و با دریافت لوح و تندیس نشان عالی مسئولیت اجتماعی برگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت افزود.

 

مسعود برادران نصیری مدیرعامل شرکت گاز گیلان ضمن تاکید بر اقدامات موثر در راستای مسئولیت اجتماعی، اظهار کرد:  شرکت گاز گیلان این موضوع را بعنوان راهبردی مستمر در برنامه‌های خود به جدیت دنبال می‌کند و در تلاشیم با گسترش و ارتقاء سطح برنامه های فرهنگی و اجتماعی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و حمایت از طرح‌های زیست‌محیطی، همگام با مأموریت اصلی و رسالت خود در حوزه انرژی، اقدام شود.

 

مدیر عامل گاز گیلان ، کسب نشان عالی «مسئولیت اجتماعی پیشرفته» در نخستین حضور موفق و ارزشمند این شرکت در جشنواره، مذکور را به خانواده بزرگ شرکت گاز استان گیلان تبریک گفت و افزود: این دستاورد ارزشمند حاصل تلاش صادقانه مجموعه کارکنان شرکت گاز گیلان است و امیدواریم همچنان بتوانیم در مسیر خدمت‌رسانی ایمن و پایدار به مردم شریف استان بیش  از پیش گام‌های مؤثری برداریم.

 

این رویداد  با حضور محمد نوری دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری طرح‌های خاص و علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پیشکسوتان و فعالان حوزه مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی  در سالن همایش کتابخانه ملی با هدف تقدیر از برترین‌ها در سه سطح "در حال رشد"، "رشد یافته" و "پیشرو" برگزار شد.

 

در بخشی از پیام لوح این نشان آمده است: هیئت داوران پنجمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان‌ها، به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تأکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیریت محترم، نشان عالی «مسئولیت اجتماعی پیشرفته» را به آن شرکت تقدیم می‌کند.

 

هوشمند سفیدی، دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی، ضمن تشریح اهداف برگزاری این جشنواره، بر رویکرد ترویج فرهنگ و نقش کلیدی مسئولیت اجتماعی در توسعه پایدار و جایگاه آن در ارتقای سازمانی تأکید کرد.

 

در ادامه، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بوخاس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. وی با اشاره به اینکه این انجمن از سال ۱۹۵۵ مسئولیت اجتماعی را به‌عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت خود برگزیده، گفت: «در آستانه هفتادمین سالگرد تأسیس، تعهد ما به تقویت اعتماد و شفافیت در ارتباطات جهانی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.» او همچنین با اشاره به تأثیر فناوری‌های نوین یادآور شد که «هوش مصنوعی در حال بازتعریف عرصه ارتباطات است و فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی آن باید هم‌زمان مدیریت شود.»

 

بیانیه رسمی جشنواره نیز با قدردانی از مشارکت‌کنندگان قرائت گردید. در این بیانیه بر این نکته تأکید شد که مسئولیت اجتماعی دیگر صرفاً یک شعار نیست، بلکه راهبردی بنیادین برای افزایش اعتبار و پایداری سازمان‌هاست. همچنین، هدف اصلی جشنواره «ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی، شناسایی پیشگامان و ارتقای گزارشگری شفاف و استاندارد» معرفی شد.

 

۴۶ اثر واجد شرایط در حوزه شفافیت، نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی در سطوح مدیریتی و مشارکت در گفتمان‌سازی ارزیابی شد که علاقه‌مندی و اقدامات سازمان‌ها در این زمینه از نقاط قوت آثار برتر عنوان گردید.

 

 

پایان خبر/

۲۶شهریور ۱۴۰۴ 25