سرپرست شرکت گاز گیلان به درخواست های مراجعین در مصلی رشت رسیدگی کرد

 

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، میز خدمت شرکت گاز استان گیلان در مصلی امام خمینی شهر رشت برگزار و بروشورهایی با موضوع مصرف بهینه و ایمن گاز در میان مراجعین توزیع شد.

 

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، مسعود برادران نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه این برنامه با اشاره به عملکرد مناسب شرکت گاز در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات در استان گیلان گفت: گازرسانی گسترده به روستاهای گیلان و ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست ها و مراجعات مردمی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

 

وی با بیان این موضوع اظهار داشت: بحمدالله هم اکنون همه شهرها (به جز ماسوله به علت دارا بودن بافت تاریخی) و بیش از 97.7 درصد از خانوارهای گیلانی برخوردار از نعمت گاز طبیعی بوده و یک میلیون و 280 هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در گیلان می باشند.

 

برادران نصیری رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه مردم استان را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در بخشی دیگر با اشاره به لزوم رعایت صرفه جویی و مدیریت مصرف برای حفظ و تداوم جریان گاز اظهار کرد: شرکت گاز با همکاری سایر سازمان ها در تلاش است تا به طور مستمر آموزش های لازم را در این خصوص به مردم استان ارائه دهد.

 

وی افزود: در همین راستا همکارانم در این برنامه میز خدمت، به همه مراجعین و مدیران و مسئولین ادارات، بروشورها و کتابچه هایی با موضوع مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی توزیع کردند که با استقبال گسترده مردم روبه رو شد.

 

برادران نصیری در خاتمه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای 1594، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، درخواست های خود را از راه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.

 

لازم به توضیح است در این برنامه کلیه مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای دولتی گیلان در مصلی شهر رشت حضور یافته و به درخواست ها و مشکلات مراجعین رسیدگی کردند.

 

۸آذر ۱۴۰۳ 225