همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

 

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور هامون محمدی از فرماندهان دفاع مقدس، سرهنگ مصطفی منزوی جانشین رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان در سالن همایش روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی تمام دنیا برای نابودی ایران تلاش کردند ولی با توکل بر خداوند و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) توانستیم 8 سال قهرمانانه در برابر زورگویان مقاومت کنیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط گیلان و برخورداری بیش از 98 درصد خانوارهای شهری و روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی گفت: هم اکنون کارکنان شرکت گاز در جبهه اقتصادی همچون دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه ‌کنند.

 

در ادامه سردار هامون محمدی از فرماندهان دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و همچنین قدردانی از مجموعه شرکت گاز بجهت برگزاری مراسم و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، به بیان شرحی گذرا از اتفاقات و رویدادهای جنگ تحمیلی پرداخت.

 

محمدی با بیان خاطرات و سختی‌های دوران دفاع مقدس، گفت: شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایرانی موجب حفظ تمامیت عرضی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی شده است.

 

در خاتمه این مراسم از 24 نفر از رزمندگان شرکت گاز استان گیلان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد و به تعدادی از حاضرین در مراسم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان به همراه میهمانان و مدعوین از نمایشگاه و یادمان هفته دفاع مقدس که در اداره مرکزی گاز گیلان برپا شده است، بازدید به عمل آوردند.

 

۱۰مهر ۱۴۰۳ 36