دوره آموزشی آشنایی با نظام‌نامه جدید چرخه مدیریت بهره‌وری در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در هفته اول مهرماه جاری، دوره آموزشی "آشنایی با نظام‌نامه جدید چرخه مدیریت بهره‌وری" در شرکت گاز استان گیلان با حضور اعضای کمیته و کارگروه بهره‌وری این شرکت شامل مدیرعامل، مدیران، روسا و کارشناسان مربوطه، توسط امین حبیبی‌راد مدرس سازمان ملی بهره‌وری ایران و با حضور آقای دهقان ناظر سازمان ملی بهره‌وری ایران برگزار شد.

 

در ابتدای این دوره آموزشی دهقان ناظر سازمان ملی بهره‌وری ایران مطالبی را پیرامون بهره‌وری و الزامات مربوطه و اهمیت آن در رفع چالش‌ها، ارتقای عملکرد و بهبود خدمات دستگاه‌ها بیان کرد.

 

در ادامه، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به بیان توضیحاتی پیرامون سوابق گاز گیلان و تاثیر نظام‌مند بودن امور و بهره‌وری بر رشد و توسعه و افزایش رضایتمندی ذینفعان پرداخت و گفت: گازرسانی به اقصی نقاط گیلان و ایجاد پوشش حدود 98 درصدی گاز در روستاهای استان، ماحصل این امر است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مایه مباهات است که گاز گیلان به عنوان یکی از استان‌های معین برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در سیستان و بلوچستان انتخاب شده و این مسئولیت خطیر به پشتوانه توان و دانش و تخصص کارکنان این شرکت میسر شده است.

 

جمال نیکویی در پایان بیان کرد: شرکت گاز استان گیلان به عنوان زیرمجموعه وزارت نفت و به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران به انجام ماموریت خود، با رعایت قوانین و الزامات قانونی، بهره‌گیری از دانش، تجربه و تلاش سرمایه‌های انسانی، بکارگیری از فناوری‌ و تکنولوژی‌ به روز و ... می‌پردازد و از شرکت‌های پیشرو هم در حوزه عملکردی و هم در حوزه سیستم‌ها و نظام‌های مدیریتی می‌باشد و همواره تلاش می کند تا در راستای بهبود کمی و کیفی عملکردی خود گام بردارد.

 

لازم به ذکر است شرکت گاز استان گیلان در حوزه بهره‌وری نیز با ابلاغ تکالیف بالادستی، همگام با شرکت مادرتخصصی و سازمان ملی بهره‌وری ایران، به عنوان یکی از اولین شرکت‌های فعال، از ابتدا تاکنون با اهتمام ویژه‌ای به انجام امور محوله پرداخته که عضویت فعال در کارگروه تخصصی بهره‌وری و ارزیابی عملکرد استانی، شرکت ملی گاز، تعامل با سازمان ملی بهره‌وری ایران و تشکیل جلسه‌ای به میزبانی گاز گیلان با حضور نمایندگان ملی گاز و سازمان ملی بهره‌وری ایران، مشارکت در تدوین پیش‌نویس اولیه سند استقرار چرخه بهره‌وری شرکت‌های گاز استانی و ... موید این مطلب است.

 

۱۰مهر ۱۴۰۳ 45