پیام تسلیت مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به‌ مناسبت شهادت خادم ملت؛ آیت‌‌ الله سید ابراهیم رئیسی

 

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با ارسال پیامی، شهادت خادم ملت، آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

 

متن پیام وی به شرح زیر است:

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخى از آن مؤمنان، بزرگ مردانى هستند كه به عهد و پيمانى كه با خدا بستند كاملا وفا كردند، پس برخى پيمان خويش گزاردند و برخى به انتظار (فيض شهادت) مقاومت كرده و هيچ عهد خود را تغيير ندادند. "احزاب آیه 23"

 

شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و جهادگر ایران اسلامی و همراهان ایشان، خبری بسیار ناگوار بود که همه کشور را در غم و اندوهی عمیق فرو برد. خانواده بزرگ شرکت گاز نیز همانند سایر اقشار جامعه عزادار بزرگ مردی است که روح بلندش در راه خدمت به مردم به ملاقات پروردگار شتافت و پاداش یک عمر مجاهدت و خدمتگزاری را با شهادت از خداوند متعال دریافت نمود. اینجانب این مصیبت عظیم را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار گیلان، خانواده بزرگ شرکت گاز و نیز به خانواده و بستگان این شهدای والامقام تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات ایشان را از درگاه پرودگار متعال مسئلت دارم.

 

عیسی جمال نیکویی

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان

 

۳۱اردیبهشت ۱۴۰۳ 511