کارشناسان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات گاز گیلان برای راه اندازی مجدد جایگاه های سوخت به صورت شبانه روزی در حال خدمت می باشند.
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، پس از مشکلات پیش آمده برای جایگاه های سوخت در سراسر استان گیلان، از ساعت 18 روز دوشنبه 27 آذرماه، 6 تن از کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات گاز گیلان به یاری شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی رفته و در قالب تیم هایی مجهز به لپ تاپ، به صورت شبانه روزی مشغول به روز رسانی سرورها، کلاینت ها و دستگاه های کارتخوان نازل های سوخت شدند.