همزمان با آغاز ایام الله هفته دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری به درخواست های مردم به صورت برخط از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، روز چهارشنبه سی ام شهریورماه 1401، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص پاسخگویی از طریق سامانه سامد گفت: هدف از اجرای این برنامه، ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی شفاف به متقاضیان است.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی سریع و دقیق مسئولین به مردم، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را در جهت ایجاد فرایندی شفاف و مشخص درجهت پاسخگویی به مشترکین به کار بسته و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات قابل ارائه میز خدمت در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت تا حد زیادی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین گاز شده است.
جمال نیکویی در پایان با بیان اینکه شرکت گاز با افزایش سطح کیفی خدمات خود به دنبال جلب رضایت حداکثری مردم و مشترکین گاز طبیعی است، اظهار داشت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای 3414، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، شماره پیامک 30006194، ایمیل و .... به شرکت گاز ارسال نمایند.
همچنین پس از این برنامه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن دیدار با مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری گیلان، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در شرکت گاز پرداخت.