با هدف دانش افزایی و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به مردم و مشترکین در پاییز امسال به پرسنل شرکت گاز استان گیلان بیش از 40 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام ارائه بیش از 40 هزار نفرساعت آموزش به پرسنل این شرکت گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 برابر شده است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
وی با بیان اینکه حدود 85 درصد از آموزش های انجام شده در سه ماهه سوم سال جاری به صورت مجازی و برخط بوده است، اظهار داشت: با فراهم سازی زیرساخت های لازم، روند برگزاری دوره های آموزشی در دوران کرونا همانند گذشته به صورت مستمر در سراسر استان برگزار می شود.
اکبر با بیان اینکه 2 هزار و 491 نفر از پرسنل در دوره های آموزشی پاییز شرکت کرده اند، گفت: مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت مواد زائد، مدیریت دارائی های فیزیکی، قوانین و مقررات مالی و اصول پدافند غیرعامل از مهم ترین دوره های برگزار شده در پاییز امسال می باشند.
مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی موجب بهبود مستمر عملکرد کارکنان در حوزه های مختلف شده است، گفت: افزایش سطح کیفی عملکرد کارکنان موجب بهبود بهره وری در سازمان و به تبع افزایش رضایتمندی مهم ترین سرمایه های شرکت گاز یعنی مردم و مشترکین خواهد شد.