هفتمين جلسه رسيدگي به شكايات در سال 1400 به رياست حسین اکبر مديرعامل شرکت و با حضور اعضای کمیته و همچنين روساي ادارات گاز شهرستان ها به صورت ارتباط ويدئويي در سالن كنفرانس ساختمان مديريت برگزار شد.
روابط عمومي گاز گیلان -در اين جلسه گزارش اقدامات انجام شده بر اساس صورتجلسه قبلي كميته به سمع و نظر اعضا رسانده شد و در ادامه پيام هاي ورودي سامانه CRM به تفکیک مورد بررسي قرار گرفت.
لازم به توضیح است در آبان امسال مجموعاً 105 پیام به دفتر رسیدگی به شکایات و درخواست های شرکت گاز استان گیلان ارسال شد که از این میزان 37 مورد شکایت، 61 درخواست، 3 مورد اطلاع رسانی و 4 پیشنهاد می باشد.