شرکت گاز استان گیلان در آبان 1400، یک میلیون و 206 هزار خدمت را از راه های غیرحضوری به مشترکین و متقاضیان ارائه کرده است.
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام ارائه بیش از 1 میلیون و 200 هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان، اظهار داشت: این خدمات از راه های سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی، تلفن گویا و دفاتر پیشخوان به مشترکین ارائه شده است.
وی گسترش کمی و کیفی درگاه های ارائه خدمات الکترونیک را برای افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین ضروری دانست و گفت: این شرکت از سال 1398، کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الكترونيكي و غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند.
اکبر با اشاره به افزایش روزافزون استفاده کنندگان از تلفن های هوشمند در جامعه بیان کرد: شرکت گاز استان گیلان با اصلاح و بهروزرسانی مستمر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خود و ارائه 537 هزار خدمت از این طریق، تا حد زیادی توانسته است در این حوزه، موثر عمل نماید.
مدیرعامل گاز گیلان همچنین از ارائه بیش از 375 هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 278 هزار خدمت بوسیله سایت شرکت و بالغ بر 16 هزار خدمت توسط تلفن گویایی 3414 خبر داد و گفت: در آبان امسال، نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.
وی جلب رضایتمندی مردم را از اهداف بزرگ شرکت گاز عنوان کرد و گفت: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین و متقاضیان به صورت ماهانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.
اکبر در خاتمه بار دیگر از مردم و مشترکین گاز درخواست کرد تا حتی الامکان از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.