895 هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان ارائه شد

شرکت گاز استان گیلان در مهرماه سال جاری بیش از 895 هزار خدمت مرتبط با گاز را به صورت غیرحضوری ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر ارائه بیش از 895 هزار خدمت در مهرماه 1400 گفت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده، بیش از 440 هزار خدمت(52 درصد) از مجموع خدمات ارائه شده در مهرماه امسال از طریق اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز بوده است.

وی با بیان این خبر اظهار داشت: بحمدالله با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته، هم اکنون نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قادر است تا کلیه خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد و تا حد زیادی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان و مشترکین شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه از ارائه بیش از 254 هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و بیان کرد: باید با اطلاع رسانی هرچه بیشتر و گسترده تر و همچنین به روزآوری و بهینه سازی مستمر درگاه های مجازی گاز گیلان، زمینه کاهش مراجعات مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی به دفاتر پیشخوان را فراهم کنیم.

حسین اکبر همچنین از ارائه بیش از 188 هزار خدمت مرتبط با گاز توسط وب‌سایت و بالغ بر 13 هزار خدمت به وسیله تلفن گویای 3414 خبر داد و گفت: در مهرماه امسال، نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین بویژه بصورت الکترونیک از اهداف مهم شرکت گاز می باشد و این شرکت درجهت تحقق این هدف، اقدام به برگزاری مستمر جلسات میز خدمت و تحلیل و پایش گزارش خدمات ارائه شده در سه بخش حضوری، الكترونيكي و دفاتر پیشخوان می کند.


۱۷آبان ۱۴۰۰ 675