در تیرماه سال جاری، از طریق درگاه
های مجازی در مجموع یک میلیون و 22 هزار خدمت به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی در
گیلان ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان،
حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به تنوع درگاه های مجازی ارائه
خدمات و بهبود مستمر این درگاه ها برای جلب حداکثری رضایتمندی متقاضیان گفت: در
تیرماه سال جاری بیش از یک میلیون خدمت از راه های غیرحضوری به مردم و مشترکین گاز
طبیعی در گیلان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با
بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته بیش از 453 هزار
خدمت (44 درصد از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان در تیرماه) از طریق نرم افزار
موبایلی (اپلیکیشن) شرکت گاز بوده است.
وی در همین رابطه بیان کرد: هم
اکنون اکثریت ذینفعان گاز طبیعی از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و اطلاع رسانی
هرچه گسترده تر درخصوص نرم افزار موبایلی و بهبود مستمر آن می تواند سبب ارائه
خدمات سریع تر و دقیق تر به متقاضیان شود.
حسین اکبر همچنین از ارائه 304
هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان، بیش از 241 هزار خدمت توسط وبسایت
و بالغ بر 23 هزار خدمت به وسیله تلفن گویای 3414 خبر داد و گفت: نمایش صورتحساب و
پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.
مدیرعامل گاز گیلان در پایان بار
دیگر از همه متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا برای حفظ سلامت خود و
اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری
کرده و کلیه خدمات مورد نیاز را از درگاه های غیرحضوری مانند نرم افزار موبایلی و
سایت دریافت نمایند.