با گسترش ویروس کرونا در استان گیلان، خدمات رسانی به مشترکین گاز طبیعی از راه های غیرحضوری افزایش چشمگیری داشته است و در همین راستا بالغ بر 6 میلیون و 800 هزار خدمت در سال 1399 به ثبت رسیده است.
روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر گسترش سطح کیفی و تنوع خدمات قابل ارائه از راه های مختلف بویژه از طریق مجازی به مردم و مشترکین اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر 6 میلیون و 800 خدمت مرتبط با گاز به مشترکین و متقاضیان ارائه شده است.
وی در همین راستا افزود: شرکت گاز برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، کلیه خدمات خود را از درگاه های غیر حضوری در اختیار مردم و مشترکین محترم قرار داده است و بر این اساس در سال گذشته بیش از 3 میلیون و 790 هزار خدمت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای 3414 به مردم ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال 99 بیش از 2 میلیون 300 هزار خدمت از طریق سایت، بالغ بر یک میلیون و 220 هزار خدمت توسط نرم افزار موبایلی و بیش از 219 هزار خدمت از طریق تلفن گویا به متقاضیان ارائه شده است.
حسین اکبر همچنین از ارائه 2 میلیون و 514 هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان در استان خبر داد و گفت: این میزان در حدود 37 درصد از مجموع خدمات ارائه شده در سال گذشته می باشد و باید تمهیدات لازم برای کاهش این آمار و سوق دادن مردم به سمت خدمات الکترونیک اندیشیده شود.
وی اظهار داشت: متأسفانه علیرغم فراهم نمودن امکانات لازم در سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا، باز هم شاهد مراجعه مردم به ادارات گاز برای دریافت خدمات هستیم بنحویکه در سال گذشته بالغ بر 31 هزار خدمت از طریق مراکز میز خدمت ادارات به متقاضیان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در خاتمه بار دیگر از همه مردم و مشترکین گرامی درخواست کرد تا کلیه خدمات مورد نیاز خود را از درگاه های غیرحضوری همچون تلفن گویای 3414، سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس WWW.NIGC-GL.IR و یا نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز دریافت نمایند.