شرکت گاز استان گیلان با
ارائه کلیه خدمات گاز از طرق حضوری و غیرحضوری و ثبت بیش از 2 میلیون و 540 هزار
خدمت در پاییز و زمستان امسال توانسته است موجبات رضایتمندی مشترکین گاز را فراهم
نماید.
روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان
گیلان با اعلام انجام بیش از 2 میلیون و 540 هزار خدمت گاز در پاییز و زمستان سال
جاری در این شرکت اظهار داشت: این خدمات از راه های دفاتر پیشخوان، حضور در
ادارات، سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا به مشترکین ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان
گیلان گسترش درگاه های ارائه خدمات الکترونیک به مردم را ضروری دانست و گفت: با شیوع
بیماری کرونا در استان، این شرکت کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الكترونيكي و
غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند و در همین راستا در پاییز و زمستان امسال
بیش از 1 میلیون و 520 هزار خدمت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویا به ثبت
رسیده است.
وی همچنین با اشاره به
افزایش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند توسط مردم، تصریح کرد: شرکت گاز استان
گیلان با ساخت، اصلاح و به روزرسانی مستمر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خود و
پاسخگویی به انجام بالغ بر 500 هزار خدمت در مدت کمتر از 6 ماه توانسته است به
نیازهای مشترکین محترم پاسخ دهد.
حسین اکبر با بیان این
موضوع، اظهار داشت: مشترکین محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گاز گیلان
به آدرس www.nigc-gl.ir و یا از طریق اپلیکیشن
بازار نسبت به دریافت نرم افزار خدمات گاز گیلان اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان
گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه
شده به مشترکین در بخش های دفاتر پیشخوان، حضوری و الكترونيكي بصورت ماهیانه
دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع
تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.
وی در خاتمه بار
دیگر از مردم و مشترکین گاز درخواست کرد تا حتی الامکان از حضور در ادارات گاز خودداری کرده
و خدمات مورد نیاز خود را از طریق غیرحضوری به ثبت رسانند تا با این کار ضمن جلوگیری
از گسترش کرونا، در وقت و هزینه صرفه جویی شود.