شرکت گاز استان گیلان با اجرای گسترده پروژه های کیفی درجهت کسب رضایتمندی مردم عزیز تلاش می کند

با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان، شرکت گاز استان گیلان به تبعیت از شعار شرکت ملی گاز "رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها" با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشترکین گرامی اقدام به اجرای پروژه های کیفی گسترده کرده است.

روابط عمومی گاز گیلان حسین اکبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان با بیان اجرای گسترده پروژه های کیفی در شرکت گاز، اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از این پروژه ها همچون طرح قرائت آنلاین صورتحساب، GIS، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و اتفاقات متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان و نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان به بهره برداری رسیده و مشغول به فعالیت می باشند.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات کیفی صورت گرفته در زمینه کاهش مراجعات مردمی به ادارات بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان، این شرکت بجهت دارا بودن زیرساخت های لازم کلیه خدمات مورد نیاز را از طریق سایت شرکت گاز استان گیلان به آدرس www.nigc-gl.ir و نرم افزار موبایلی در اختیار مشترکین محترم قرار داده است.

مهندس اکبر در ادامه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، درخصوص نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان گفت: مشترکین گرامی می توانند با مراجعه به نرم افزار بازار و یا ورود به سایت شرکت گاز استان گیلان و دانلود اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز، از خدمات گسترده این نرم افزار بهره مند گردند.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان  ادامه داد: در این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست و شکایت، مشاهده اخبار شرکت و .... قرار داده شده و مشترکین محترم می توانند با نصب این نرم افزار تا حد زیادی کارهای مرتبط با گاز را از طریق موبایل خود انجام دهند.

وی هدف اصلی شرکت گاز را کسب رضایت حداکثری مشترکین عنوان نمود و گفت: به منظور تحقق این هدف، کاهش زمان و هزینه ارتباط مشترکین با شرکت و همچنین جلوگیری از گسترش کرونا علاوه بر موارد فوق، سامانه تلفنی اختصاصی 3414 به منظور ارتباط با واحد مشترکین، پرداخت صورتحساب گاز و اعلام کارکرد کنتور و همچنین ثبت درخواست و شکایت در دسترس مشترکین محترم قرار دارد.

مهندس اکبر در ادامه راه اندازی شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان را یکی از پروژه های کیفی بسیار مهم شرکت در زمینه افزایش کیفیت انجام فعالیت ها و پاسخگویی به مشترکین عنوان کرد و گفت:  اجرای این پروژه سبب افزایش امنیت اطلاعات، صرفه جویی اقتصادی و سهولت دسترسی به نرم افزارهای درون سازمانی شده است.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان افزود: با اجرای این طرح، سرعت پاسخگویی به مشترکین در اقصی نقاط استان به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافته و زمینه افزایش رضایتمندی مردم عزیز را فراهم شده است.

مهندس اکبر در پایان خاطرنشان ساخت شرکت گاز استان گیلان بصورت مستمر با تعریف و اجرای پروژه های کیفی جدید در جهت توسعه دولت الكترونيك، کاهش مراجعات حضوری به ادارات گاز و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین عزیز تلاش می نماید.

۱۸آذر ۱۳۹۹ 576