گاز گیلان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس بلورین ارزیابی سرآمدی و بهبود شرکت ملی گاز شد

شرکت گاز استان گیلان با برنامه ریزی مدون و فرآیند محور نمودن فعالیت ها درجهت نیل به تعالی و سرآمدی سازمانی گام بر می دارد.

روابط عمومی گاز گیلان - حسین اکبر با اعلام کسب تندیس بلورین سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز گفت: این مهم با تلاش همه پرسنل شرکت گاز برای دومین سال پیاپی محقق شده است.

وی با اشاره به فعالیت های کیفی شرکت گاز استان گیلان در حوزه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی گفت: گاز گیلان از سال 1382 تلاش نموده تا رویکرد فرآیند محوری را در شرکت جاری نماید و در این راستا توانسته موفقیت های چشمگیری به دست آورد.

مهندس اکبر هدف از حضور شرکت گاز را در جایزه سرآمدی، یادگیری از مدلها درجهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین عنوان نمود و گفت: گاز گیلان با استقرار و توسعه سیستم های مدیریتی و توجه به نیازها و انتظارات ذینفعان خود توانسته است فرآیندها و نتایج عملکردی را بهبود شایانی بخشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با تاکید بر ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات و بهره وری هرچه بیشتر فرآیندهای سازمان گفت: برای تعالی سقفی وجود ندارد، با این حال شرکت گاز استان گیلان با برنامه ریزی مدون و فرآیند محور نمودن فعالیت ها با تمام تلاش برای رسیدن به تعالی گام برمی دارد.

 

۲۶فروردین ۱۳۹۹ 4885