به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در اداره کل بازرسی و شکایات استانداری به درخواست های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد.
روابط عمومی گاز گیلان – در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و درجهت ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی شفاف به مردم عزیز، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به درخواست های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد.
مهندس اکبر پس از این برنامه ضمن دیدار با مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری گیلان، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی پرداخت.
وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 98 درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم با اتمام عملیات توسعه گازرسانی به پایان نمی رسد و این شرکت با حرکت به سوی کیفی سازی خدمات، برنامه های کیفی گسترده ای را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را در جهت ایجاد فرآیندی شفاف و مشخص درجهت پاسخگویی به مشترکین به کار بسته و در این راستا با بارگذاری تمام خدمات قابل ارائه میز خدمت در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت تا حد زیادی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین صرفه جویی نموده است.
وی در پایان با اشاره به ارتقاء سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات گاز گیلان گفت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای 3414، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، شماره پیامک 30006194، ایمیل و .... به شرکت گاز ارسال نمایند.