مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: جایزه تعالی، فرصتی برای یادگیری جهت ارتقای رضایتمندی مشترکین

روز شنبه 5 بهمن جلسه افتتاحیه ارزیابی شرکت گاز استان گیلان جهت حضور در جایزه ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

روابط عمومی گاز گیلان  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه افتتاحیه ارزیابی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از نظرات و رهنمودهای ارزیابان به آموخته های شرکت گاز استان در حوزه تعالی افزوده شود.

وی با اشاره به فعالیت های کیفی شرکت گاز استان گیلان در حوزه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی گفت: گاز گیلان از سال 1382 تلاش نموده تا رویکرد فرآیند محوری را در شرکت جاری نماید.

مهندس اکبر گفت: بر اساس ارزیابی های بعمل آمده در سال گذشته شرکت گاز استان گیلان در 9 معیار رتبه اول را در سطح شرکت های گاز استانی دارا می باشد و برنامه ریزی های لازم برای ارتقای سطح عملکرد در سایر معیارها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اقدامات کیفی انجام شده شرکت در جهت پایداری جریان گاز و ارائه خدمات بهتر به مشترکین، هدف شرکت گاز را در جایزه سرآمدی، یادگیری از مدلها درجهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین عنوان نمود.

همچنین در این مراسم اثنی عشری ارزیاب ارشد تیم ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، برگزاری ارزیابی در شرکت گاز استان گیلان را یک فرصت برای یادگیری متقابل عنوان نمود.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان یکی از شرکت های سرآمد در زمینه تعالی می باشد گفت: هدف از این ارزیابی ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان ها و تبادل تجربیات موفق و نیز تشویق سازمان بر اجرای خودارزیابی می باشد.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان گیلان از 5 لغایت 8 بهمن توسط تیم ارزیابی شرکت ملی گاز در سطح تندیس مورد ارزیابی قرار می گیرد. این شرکت در سال گذشته موفق به کسب تندیس بلورین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران شد.

 

۵بهمن ۱۳۹۸ 621