پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات گاز گیلان برگزار شد

پنجمین جلسه رسيدگي به شكايات در سال 98 به رياست حسین اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان و با حضور اعضای کمیته و کارکنان واحد فناوری اطلاعات برگزار شد.

روابط عمومي گاز گیلان- حسین اکبر مدير عامل شركت گاز استان گيلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت با تاکید بر دقت هرچه بیشتر درخصوص قرائت كنتور، ادامه روند دریافت شماره موبايل مشتركين را درجهت اجرای موفق حذف چاپ كاغذي قبوض گاز ضروری برشمرد.

وی بر اطلاع رساني گسترده در خصوص نسخه جديد نرم افزار موبايلي خدمات الكترونيك گاز گيلان تاکید کرد و اظهار داشت: باید نرم افزار موبایلی شرکت از طرق مختلف بويژه در مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی برای مشترکین و همچنین کارکنان گاز اطلاع رسانی شود تا با نصب و استفاده از آن تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی صورت بپذیرد.

در ادامه و پس از بررسی گزارش خروجي شكايات شش ماهه اول و آبان سال 98 مقرر گردید با همکاری واحد فناوری اطلاعات و روابط عمومی سامانه جديد رسيدگي به شكايات در اسرع وقت راه اندازی شود.

۱دی ۱۳۹۸ 613