به بیش از 100 هزار درخواست در میز خدمت شرکت گاز استان استان گیلان رسیدگی شده است

شركت گاز استان گيلان هم اکنون 23 خدمت درخصوص گاز را از طرق حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان به مشترکین محترم ارائه می نماید.

روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از 100 هزار خدمت در این شرکت اظهار داشت: درجهت اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز، جلسات توجیهی بصورت منظم براي روساي ادارات گاز شهرستان ها و همچنين رابطين ميز خدمت برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان نمود: بجهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الكترونيكي و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.

مهندس اكبر افزود: بیشترین خدمات انجام شده تا پایان آبان ماه امسال متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام حدود 80 هزار خدمت می باشد و پس از آن بخش حضوری با 15 هزار 600 خدمت و بخش الكترونيك با انجام 9 هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

وی همچنین از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند، در خصوص نحوه تعامل و رفتار مناسب با مشترکین خبر داد و برگزاری مستمر این آموزش ها را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین عزیز ضروری برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی به مردم، راه های جدیدی از جمله نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز را راه اندازی نموده است که در سال جاری نزديك به يك هزار مشترك از خدمات آن استفاده نموده اند.

مهندس اكبر در پایان با اشاره به اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز  از ابتدای آذرماه امسال در سراسر کشور از کلیه مشترکینی که تاكنون اطلاعات خود را به شرکت گاز ارائه نکرده اند درخواست نمود تا در اسرع وقت از طريق سایت شرکت گاز و يا ارسال شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره يك (1*شماره اشتراک) به سامانه پیامکی 1000194 یا سامانه پیامکی 20006194، نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه شركت گاز اقدام نمايند.

۴آذر ۱۳۹۸ 1874