جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

روابط عمومی چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان در سال 98 به ریاست حسین اکبر مدیرعامل و اعضاء شورا برگزار شد.

در این جلسه مدير عامل شركت گاز استان گيلان با تاکید بر برنامه ريزي دقیق در خصوص دریافت هرچه سریع تر شماره تلفن همراه مشتركين جهت حذف صورتحساب كاغذي قبوض گاز، اطلاع رساني بيشتر در خصوص نرم افزار موبايلي خدمات الكترونيك شركت گاز استان گيلان براي مشتركين و نیز كاركنان را ضروری برشمرد.

در ادامه این جلسه گزارش شكايات و درخواست های شرکت گاز در شهريور ماه 98 به سمع و نظر اعضا رسانده شد.

در پایان مقرر گردید واحد هماهنگی فروش در خصوص دریافت و اعتبارسنجي شماره تلفن مشترکین از راه های مختلف بویژه توسط كنتورخوان ها و گازبانها برنامه ریزی لازم را به عمل آورد.

نظرسنجي در خصوص استفاده از نرم افزار موبايلي خدمات الكترونيك شركت گاز استان گيلان و اطلاع رساني در خصوص نصب و استفاده از این نرم افزار براي مشترکین و كاركنان در مناسبت ها و مراسم هاي خاص از دیگر مصوبات این جلسه بود.

۲۲مهر ۱۳۹۸ 1179