دومین جلسه رسیدگی به شکایات در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي گاز گیلان - دومین جلسه رسيدگي به شكايات در سال 98 به رياست حسین اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه مدير عامل شركت گاز استان گيلان بر تلاش مضاعف جهت افزايش تعداد خدمات الكترونيكي قابل ارائه به مشتركين و متقاضيان تاكيد كرد.

وي با اشاره به اهمیت اطلاع رساني گسترده در خصوص خدمات الکترونیک قابل ارائه شرکت گفت: نرم افزار موبايلي خدمات الكترونيك شركت گاز استان گيلان یکی از پروژه های کیفی شرکت گاز استان گیلان می باشد که جهت تسهيل در برخورداري مردم از خدمات الكترونيك طراحی و تولید شده است و با اطلاع رسانی گسترده در این خصوص می توان تا حد زیادی سبب کاهش مراجعات حضوری و به تبع آن موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شد.

در ادامه اين جلسه گزارش بررسي پيشنهادات و شكايات ارديبهشت ماه به سمع و نظر اعضاي كميته شكايات رسانده شد و مقرر گرديد تا اقدامات لازم در جهت بهبود هرچه بيشتر روند رسيدگي به درخواست ها صورت بپذيرد.

در پایان مقرر شد برنامه ريزي لازم در خصوص تغذيه شماره هاي تماس مشتركين جهت تسهيل در استفاده از خدمات الكترونيكي در آينده صورت بپذیرد و راهكارهاي لازم در خصوص حذف چاپ كاغذي در صدور صورتحساب قبض آنلاين بررسي و ارائه گردد.

۲تیر ۱۳۹۸ 1553