شرکت گاز استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر رعایت حقوق مشترکین و مصرف کنندگان شد

شركت گاز استان گيلان یکبار دیگر توانست در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي دولت، با هدف رعايت و حفظ حقوق شهروندي مراجعين و مصرف كنندگان و افزايش رضايتمندي آنها، رتبه برتر را در ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي استان كسب نمايد.

روابط عمومی گاز گیلان - حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر کسب رتبه برتر در ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي استان توسط گاز استان گیلان اظهار داشت: این شرکت بجهت اجرای شایسته تعهدات خود و جلب رضایت حداکثری مشترکین و مراجعین گرامی موفق به دریافت این جایزه شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب به مشترکین بصورت حضوری و غیر حضوری، اجرای پروژه های مختلف کیفی نظیر سیستم مکانیزه رسیدگی به درخواست ها و شکایات، اطلاع رسانی مناسب درخصوص ارائه خدمات و نظرسنجی نظام مند از ذینفعان از جمله مواردی بوده که سبب ارتقای سطح رضایتمندی مردم و مشترکین عزیز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت دریافت نظرات مردم در جهت اصلاح و بهبود فرآیند خدمات گفت: این شرکت از سال 83 به طور مداوم اقدام به انجام نظرسنجی از ذینفعان گاز در حوزه های مختلف نظیر کارکنان، مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی، همسایگان صنعت و دستگاه های اجرایی، پیمانکاران و تولیدکنندگان نموده و از نتایج آن در جهت بهبود ارائه خدمات استفاده می نماید.

مهندس اکبر همچنین از آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در شرکت خبر داد و بیان نمود: آموزش پرسنل یکی از ارکان اصلی فعالیتهای شرکت گاز استان می باشد و علاوه بر این کمیته تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی هم به منظور فرهنگ سازی و تقویت فراگیری مفاهیم تکریم و رعایت حقوق شهروندی پیگیر برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای کارکنان، مدیران، بازرسان تکریم و اعضای کمیته تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی می باشد و با همکاری واحد آموزش دوره های متعددی را در طول سال برگزار می نماید.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود تا با افزایش هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات زمینه جلب رضایت حداکثری مردم و مشترکین گرامی فراهم گردد.

متن تقدیرنامه استانداری گیلان به شرح ذیل می باشد:

 

 

۲۲اردیبهشت ۱۳۹۸ 1328