اصلاح و بهبود مستمر سیستم رسیدگی به شکایات در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین

روز شنبه 7 ارديبهشت اولين جلسه رسيدگي به شكايات و ميز خدمت به رياست مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي گاز گیلان حسين اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان در جلسه رسيدگي به شكايات و ميز خدمت شرکت گاز گفت: هدف از برگزاري اين جلسات، اصلاح و بهبود مستمر سيستم رسيدگي به شكايات در جهت افزايش سطح رضايتمندي مشتركين و مراجعين محترم مي باشد.

وي با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف برای پرداخت گازبها توسط مشترکین از قبیل سامانه تلفني پرداخت 3415، نرم افزار موبایلی گاز گیلان، سایت اینترنتی و .... بر سهولت دسترسی و اطلاع رسانی آنها به مشترکین تاکید کرد.

در ادامه این جلسه گزارش پاسخگویی به شکایات اسفندماه و نیز سال97 به سمع و نظر کمیته رسیدگی به شکایات رسانده شد و بر این اساس مقرر گردید اقدامات لازم درخصوص بهبود سامانه رسيدگي به شکایات شرکت اجرا گردد.

در پایان با توجه به مباحث مطروحه درخصوص نصب کنتور مقرر گردید تا در راستاي رعایت استانداردها و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين، پيمان نصب كنتور در شهرستان رشت در اولين گام بصورت عمده اجرایی شود.

۸اردیبهشت ۱۳۹۸ 1248