سیستم رسیدگی به شکایات شرکت گاز با خوداصلاحی مستمر به سمت تکامل پیش می رود

ششمین جلسه رسیدگی به شکایات و درخواست ها در سال 97 به ریاست مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان - در ششمین جلسه رسیدگی به شکایات و درخواست ها، حسین اکبر مدير عامل شركت گاز استان گيلان ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بحمدالله سامانه رسيدگي به شكايات شرکت گاز به یکی از نقاط قوت سازمان تبدیل شده و همه باید در جهت  بهبود کارایی و اثربخشی آن تلاش نماییم.

وی با تاکید بر افزایش تعداد خدمات الكترونيكي قابل ارائه به مشتركين و متقاضيان بصورت الكترونيكي و از طريق سايت شركت گفت: افزایش تعداد خدمات مجازی شرکت، ضمن کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت مردم و مشترکین، سبب افزایش سطح رضایت مندی خواهد شد.

مهندس اکبر با اشاره به راه اندازی سیستم مکانیزه رسیدگی به درخواست ها و شکایات در سال 94 گفت: خوشبختانه این سیستم روز به روز با انجام خوداصلاحی و رفع معایب، به سوی تکامل پیش می رود و هم اکنون میانگین پاسخگویی به شکایات و درخواست ها از 3 روز به 2 روز کاری تقلیل یافته است.

در ادامه گزارش خروجي شكايات دي ماه 97 به سمع و نظر اعضاي کمیته رسیدگی به شکایات رسانده شد و تصميمات مرتبط با آن اتخاذ گردید.

بر همین اساس مقرر گردید اقدامات اصلاحی از قبیل؛ اصلاح و بهبود سامانه رسيدگي به شكايات، پيگيري برگزاري جلسه هم انديشي با اداره كل مخابرات استان در خصوص تقويت بسترهاي مخابراتي مرتبط در شركت گاز، تحويل دستگاه POS سيار براي گازبانها جهت وصول مطالبات با هماهنگي روساي محترم بهره برداري شهرستانها و مركز استان، ایجاد تمهيدات لازم جهت ارسال صورتحساب گاز به مشترك در صورت اعلام كاركرد به سامانه تلفني 3415 ، پيگيري از اداره كل مخابرات استان گيلان در خصوص تقويت آنتن دهي جهت سهولت در صدور صورتحساب آنلاين، هماهنگي با اداره مخابرات و پست استان جهت لينك شماره هاي اشتراك به تلفن ثابت مشتركين براي اعلام صورتحساب گاز و امكان گزارش گيري مستند سيستمي از زمان حضور كنتور خوان در مواقع نبود مشترك ( فرم نبود) جهت پاسخگويي هاي لازم انجام پذیرد.

۲۱بهمن ۱۳۹۷ 2311