هدف شرکت گاز در جایزه سرآمدی، یادگیری از مدلها درجهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین است

روز یکشنبه 23 دیماه جلسه افتتاحیه ارزیابی شرکت گاز استان گیلان جهت حضور در جایزه ارزیابی تعالی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه ارزیابی تعالی شرکت  ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد تا با ارزیابی به آموخته های شرکت گاز استان در حوزه تعالی افزوده شود.

وی با اشاره به فعالیت های کیفی شرکت گاز استان گیلان در حوزه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی گفت: گاز گیلان از سال 1382 تلاش نموده تا رویکرد فرآیند محوری را در شرکت جاری نماید.

مهندس اکبر با اشاره به اقدامات کیفی انجام شده  شرکت در جهت پایداری جریان گاز و ارائه خدمات بهتر به مشترکین، هدف شرکت گاز در جایزه سرآمدی را یادگیری از مدلها درجهت ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد تا حضور ارزیابان محترم بر آموخته های شرکت در زمینه تعالی و ارتقا و بهبود خدمات به مشترکین بیفزاید.

همچنین در این مراسم سعید صادق پور ارزیاب ارشد تیم ارزیابی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به حضور در حوزه های مختلف تعالی در کشور، سیستم تعالی در شرکت ملی گاز ایران را بسیار کیفی و خوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در شرکت های زیر مجموعه گاز، حاکی از پشتکار و تلاش این شرکت ها در مسیر تعالی است.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان گیلان از 23 لغایت 26 دیماه توسط تیم ارزیابی شرکت ملی گاز در سطح تندیس مورد ارزیابی قرار می گیرد. این شرکت در سال گذشته در اولین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز موفق به کسب تقدیرنامه 5 ستاره و جزء شرکت های برتر شرکت ملی گاز و مجموعه وزارت نفت شده بود.

۲۳دی ۱۳۹۷ 1978