تاکید مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر لزوم اطلاع رسانی گسترده تر خدمات کیفی شرکت به مردم

پنجمين جلسه رسيدگي به شكايات و سومين جلسه ميز خدمت در سال 97 به رياست حسین اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي در  این جلسه مدير عامل محترم شركت گاز استان گيلان، بر اطلاع رساني هرچه بيشتر در خصوص سامانه رسيدگي به شكايات 3414، سامانه پرداخت تلفني 3415 و اپليكيشن خدمات الکترونیک گاز گیلان تاكيد نمود.

وی مهم ترین وظیفه شرکت گاز را کسب حداکثری رضایتمندی مشترکین عنوان نمود و اظهار داشت: با وجود گسترش خدمات کیفی در شرکت، ولی بازهم بسیاری از مشترکین همچنان به صورت حضوری کارهای خود را انجام می دهند که این موضوع اطلاع رسانی گسترده تر و موثرتر را طلب می نماید.

در ادامه مهندس اكبر بر پيگيري جهت افزايش تعداد خدمات الكترونيكي قابل ارائه به مشتركين و متقاضيان از طريق الكترونيكي و سايت شركت تاكيد نمود و اظهار داشت: همکاران ادارات گاز شهرستان ها باید اطلاعات دقیق خدمات ارائه شده  به مردم را در راستای استقرار هر چه بهتر ميز خدمت تهیه نموده و در اختیار روابط عمومی قرار دهند.

سپس گزارش شكايات شهريورماه و مهرماه 97 به سمع و نظراعضاي کمیته رسیدگی به شکایات شرکت رسانيده  شد و مقرر گردید در صورت اعلام كاركرد به سامانه تلفني 3415 تمهيدات لازم جهت ارسال صورتحساب گاز به مشترك انجام شود.

همچنین مقرر شد هماهنگي با اداره کل مخابرات استان جهت اتصال شماره هاي اشتراك به تلفن ثابت مشتركين براي اعلام صورتحساب گاز صورت پذیرد.

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به انجام مكاتبه با اداره كل مخابرات استان گيلان در خصوص تقويت آنتن دهي برخي از روستاهاي لاهيجان جهت سهولت در صدر صورتحساب آنلاين، پيش بيني ذكر تاريخ و ساعت در فرم هاي نبود و فراهم آمدن امكان عدم نياز به وارد كردن شماره اشتراك در صورت  استفاده بار دوم از سامانه تلفني پرداخت 3415 و اپليكيشن خدمات الکترونیک گاز گیلان اشاره نمود.

۳۰آبان ۱۳۹۷ 1763