در راستاي سياست پاسخگويي مناسب و شفاف به مراجعين و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهاي سه شنبه از ساعت 8:30 الي 12 ظهر روابط عمومي شركت گاز، ميزبان مراجعيني است كه متقاضي ملاقات مستقيم با مدير عامل مي باشند.
به گزارش روابط عمومي گاز گيلان- مهندس اکبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان در این خصوص گفت: در سه ماه اول سال جاری در مجموع تعداد مراجعات مردمی 31 مورد بوده كه پس از تكميل فرم درخواست توانستند با اينجانب و يا مسئولین مربوطه ديدار و طرح موضوع نمايند.
وي ادامه داد: پس از طرح درخواست و مشكل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم براي رسيدگي به درخواست ها صادر شده و موارد درخواستي توسط روابط عمومي پيگيري و پاسخ لازم به آنها داده شده است.
مهندس اکبر اظهار داشت: بیشترین موضوع مراجعه هفتگي مربوط به درخواست شبكه و نصب علمک (42 درصد) بوده كه بيشتر اين موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقي) بوده است.
مديرعامل شركت گاز استان گيلان افزود: همچنين مشکل صورتحساب گاز و درخواست اشتغال به كار به ترتیب با 17 و 11 درصد در رده بعدی موضوعات مراجعات حضوری قرار دارد.
وي از نکات قابل توجه مراجعات مردمی در سه ماه اول 97 را حضور تنها یک مراجعه کننده با درخواست گازرسانی به روستا عنوان نمود و اظهار داشت: با تدبير دولت و تصويب بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93، مصوبه شوراي اقتصاد براي گازرساني به روستاهاي بالاي 20 خانوار صادر شد و شركت گاز استان گيلان با پيشگامي در اين طرح به روستاهاي زيادي گازرسانی نمود؛ از اين رو آمار مراجعات حضوري بويژه شوراها و روستائيان براي درخواست گازرساني كاهش چشمگیری داشته است.
مهندس اکبر از ديگر عوامل كاهش مراجعات حضوري را، راه اندازي سامانه رسيدگي به شكايات و درخواست ها با مبادي ارتباطي مختلف از جمله تلفن گوياي 3414، نرم افزار موبایلی، ایمیل، سایت و ... عنوان نمود كه روند بررسي و پاسخگويي دقيق و سريع آن اطمينان مردم را جلب نموده است.
وی در همین راستا بیان نمود: در سه ماه اول امسال در مجموع بیش از 670 شکایت، درخواست، پیشنهاد و ... از طرق مختلف به سامانه رسيدگي به شكايات و درخواست های گاز گیلان ارسال شده که این مهم نشان دهنده سهولت ارتباط مردم و مشترکین با شرکت می باشد.
مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پايان ابراز اميدواري كرد با تلاش و كوشش همه همكاران در واحدهاي مختلف، خدمات به نحو مطلوبي به مشتركين عزيز ارائه گردد تا موجبات افزايش هر چه بیشتر ضایتمندی مشترکین و به تبع آن اعتماد مشترکین و جامعه به شرکت را فراهم سازد.