به گزارش روابط عمومی گاز گیلان –در راستای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان استانداری گیلان در آذرماه سال گذشته اقدام به ارزیابی کلیه دستگاه های اجرایی استان نمود.
بر همین اساس شرکت گاز استان گیلان مستندات عملکرد خود را در حوزه رعايت تكريم ارباب رجوع و مشتركين تکمیل و ارسال نمود
در ادامه و طی ارزیابی بعمل آمده توسط استانداری گیلان، شرکت گاز استان گیلان توانست حائز رتبه برتر در زمینه رعايت حقوق مصرف كنندگان شود.
شرکت گاز استان گیلان امیدوار است با تلاش و همدلي همه کارکنان خود در راستاي ارائه خدمات شایسته تر به مشترکین و مصرف كنندگان محترم استان گام بردارد
متن این تقدیرنامه بشرح ذیل می باشد؛