مدیرعامل گاز گیلان: پاسخگویی به بیش از 3 هزار شکایت و درخواست در سال 96

به گزارش روابط عمومي گاز گیلان - روز دوشنبه 3 ارديبهشت ماه اولين جلسه رسيدگي به شكايات به رياست حسين اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد.

در اين مديرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر 3300 پيام شامل شکایت، درخواست، پيشنهاد و اطلاع رسانی از طرق مختلف واصل و در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت گردید كه اين تعداد نسبت به سال قبل تر از آن حدود 2 درصد افزايش داشته است.

مهندس اكبر ادامه داد: از اين تعداد پيام هاي ورودي در سال 96، بالغ بر 49 درصد در زمينه شكايت، 48 درصد درخواست، 4 درصد اطلاع رساني و يك درصد پيشنهاد بوده است.

وي افزود: تمامی شکایات و درخواستهای وارده در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ثبت و کد رهگیری به آن تخصیص می یابد و پاسخ آن از طریق مسؤولین ذيربط در كمتر از 3 روز كاري به متقاضیان ارائه می شود.

مديرعامل شرکت گاز استان گیلان تصريح كرد: با توجه به اهمیت بررسی دقیق شکایات و در خواست ها، کمیته رسیدگی به شكايات بصورت ماهانه تشکیل و اهم موارد دریافتی و پاسخهای ارسالی، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات بهبود لازم مورد تصویب قرار می گیرد.

حسين اكبر ادامه داد: در سال گذشته در راستاي حل مشکلات مربوط به عدم توزیع، توزیع اشتباه و یا توزیع با تأخیر صورتحساب های گاز، پروژه هاي بهبودي از قبيل پروژه تولید و صدور صورتحساب آنلاین، خط اختصاصي تلفني 3415 جهت دريافت، پرداخت صورتحساب و اعلام كاركرد كنتور و اپليكيشن اختصاصي شركت گاز گيلان ( با نام خدمات الكترونيكي گاز گيلان) راه اندازی گردید که بحمدالله سبب افزایش سطح رضایتمندی مشترکین محترم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و موارد مندرج صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله آبونمان، عوارض گازرسانی و مالیات بر ارزش افزوده و ... مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشتركين دريافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه صورتحساب گاز از طریق مبادی مختلف صورت گیرد.

مدیرعامل گاز گیلان اظهار داشت: شرکت گاز استان برای دریافت شکایات و درخواستهای مردم و مشترکین عزیز راههای متعددی از قبیل تلفن گویای 3414، اپليكيشن، سایت، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان و ایمیل را معرفي کرده اما عمده موارد دریافتی از طریق تلفن گویا 3414 می باشد که حدود 91 درصد موارد ورودي را به خود اختصاص داده است.

مهندس اکبر در پایان ضمن تشکر از مشترکین عزیز بابت رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، از آنان خواست تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به گیلانیان عزيز یاری نمايند.

۴اردیبهشت ۱۳۹۷ 3037