به گزارش روابط عمومي گاز گیلان - روز دوشنبه 20 آذر ماه شانزدهمين جلسه رسيدگي به شكايات به رياست مهندس اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان برگزار شد.
در اين جلسه مهندس اكبر مهم ترين هدف شركت گاز را كسب رضايت حداكثري مشتركين عزيز عنوان نمود و از افزايش سطح كيفي خدمات در مجموعه شركت با اجراي پروژه هاي كيفي مختلف خبر داد.
وي اظهار داشت: راه اندازي سامانه تلفني اختصاصي شركت گاز گيلان در بستر سامانه 3414 در جهت افزايش سطح رضايتمندي مشتركين عزيز يكي از اهداف كيفي مهم شركت مي باشد و از همه همكاران ميخواهم در جهت تسريع روند اجراي اين مهم تلاش نمايند.
مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پایان بر لزوم استفاده تمام نيروهاي كنتورخوان، گازبان، امداد و وصول مطالبات از كارت شناسايي و لباس فرم تاكيد نمود.
در ادامه جلسه گزارش بررسي شكايات و پيشنهادات آبان ماه 96 به سمع و نظراعضاي كميته شكايات رسانده شد و علاوه بر موضوعات مطروحه مقرر گرديد تا درخصوص درج مهلت پرداخت و تاريخ دوره در صورتحساب هاي ارسالي از سامانه پيامكي 30000194 اقدام لازم صورت گيرد.