نگاه ارزیابان تعالی به شرکت گاز استان گیلان: شرکت گاز گیلان، شرکتی خلاق و صف شکن

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان روز سه شنبه 16 آبان ماه مراسم اختتامیه ارزیابی تعالی  و سرآمدی سازمانی شرکت گاز استان گیلان در سالن اجتماعات روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از تیم ارزیابی تعالی بجهت نگاه دقیق و کارشناسانه  به بخش های مختلف سازمان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: هدف شرکت گاز ارائه خدمات صادقانه به مردم است و در این ارزیابی همه مدیران و کارکنان شرکت درجهت انعکاس واقعی و درست اقدامات و عملکرد شرکت همانند گذشته تلاش نمودند.

وی در پایان ابراز امدواری نمود تا با اجرای هرچه بهتر و خلاقانه تر امور، شرکت گاز استان گیلان روز به روز در جهت پیشرفت و رسیدن به هدف نهایی خود یعنی جلب رضایت حداکثری ذینفعان بویژه مشترکین عزیز گام بردارد.

در این مراسم دکتر حاجی میرعرب سرپرست گروه ارزیابی ضمن قدردانی از میهمان نوازی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گیلان، به بیان اهم نتایج ارزیابی های صورت گرفته پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات گسترده صورت گرفته توسط شرکت گاز استان گیلان درجهت نیل به تعالی و سرآمدی سازمانی، این شرکت را نماد صف شکنی خلاقانه و اقدامات فعالانه معرفی نمود.

وی ادامه داد: در طی 4 روز ارزیابی از شرکت گاز استان گیلان، بخش های مختلف شرکت بصورت دقیق مورد بررسی قرار گرفتند.

وی در پایان به تشریح ارزش ها و مفاهیم بنیادین سرآمدی سازمانی پرداخت و هدف ارزیابی صورت گرفته در شرکت گاز گیلان را تحقق این ارزش ها و اهداف عنوان نمود.

در ادامه سایر اعضای تیم ارزیابی به بیان نکات و برداشت های حاصل از ارزیابی پرداخته و از اقدامات و تلاش های صورت گرفته درجهت جاری سازی فرایند های تعالی در شرکت گاز گیلان قدردانی نمودند.

همچنین در این مراسم مهندس خاورسنگری مدیر تعالی و نماینده مدیریت در نظام یکپارچه با تشکر از تیم ارزیابی بجهت توجه ویژه به اقدامات صورت گرفته در شرکت گاز گیلان، ابراز امیدواری نمود تا شرکت گاز گیلان با همدلی و یاری همه کارکنان زحمتکش خود در جهت نیل به تعالی و سرآمدی سازمانی همانند گذشته گام بردارد.

۱۶آبان ۱۳۹۶ 2502