تأکید مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر تداوم روند کیفی سازی خدمات

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان مراسم افتتاحیه ارزیابی تعالی و سرآمدی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تبریک به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و عرض خیر مقدم به ارزیابان تعالی گزارشی از وضعیت گازرسانی و ارائه خدمات به مشترکین در استان گیلان را ارائه نمود.

مهندس اكبر درخصوص مصرف گاز در  گيلان اظهار داشت: هدف شركت گاز استان گيلان تحويل 6.9 ميليارد مترمكعب گاز بصورت ایمن و پایدار به مشتركين گاز در استان مي باشد كه تاكنون و پس از گذشت 7 ماه از سال، 3 ميليارد مترمكعب از آن محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به روند رو به اتمام عملیات توسعه شبکه بر افزایش کیفیت خدمات همراستا با شعار شرکت ملی گاز" رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها" تاکید کرد و به تشریح وضعیت مشترکین در گیلان و اهم اقدامات کیفی صورت گرفته در شرکت گاز گیلان پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا از اجرای پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین خبر داد و بر لزوم ادامه روند کیفی سازی خدمات در شرکت گاز تاکید کرد.

مهندس اکبر در پایان ابراز امیدواری نمود تا ارزیابی خوبی از شرکت گاز گیلان صورت بپذیرد و نتیجه آن سبب یادگیری و افزایش سطح تجربه همه کارکنان و به تبع آن بهبود اقدامات در مجموعه شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه شود.

شایان ذکر است شرکت گاز استان گیلان جز شرکت های متقاضی تندیس در فرایند ارزیابی تعالی و سرآمدی شرکت ملی گاز می باشد که از تاریغ 13 لغایت 16 آبان توسط یک تیم شش نفره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

۱۳آبان ۱۳۹۶ 2352