با هدف بهبود ارائه خدمات؛ امداد گاز شهرهای لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام متصل شدند

روابط عمومی گاز - شرکت گاز استان گیلان در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین عزیز و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت نموده است.

بر همین اساس مهندس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال دو شهر لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: زین پس مشترکین محترم دو شهر لاهیجان و انزلی در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن 194، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف نمودن مشکل اطلاع رسانی خواهند نمود.

وی هدف از یکپارچه سازی مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز را بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی عنوان نمود.

مهندس اکبر اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر دو شهر مذکور، شهرستان رشت شامل شهرهای رشت، کوچصفهان، خمام، سنگر، خشکبیجار و لشت نشا نیز به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می باشد و امیدواریم تا پایان سال جاری کلیه شهرهای استان به این سامانه متصل شوند.

۲مهر ۱۳۹۶ 3605